MARKETING BLOG
Ha jobb a kedvünk, többet vásárolunk
A koronavírusról szóló hírek, a veszélyhelyzet kihirdetése az utóbbi napokban erősen negatív irányba lendítette az emberek kedvét. A túl sok borúlátó téma, amiről manapság beszélnek,
3/3-as szabály szerzi vissza az emberek figyelmét a koronavírusról
Korábbi, egy egész nemzetet vagy az egész világot érintő események idején (pozitív: Olimpia; negatív: 2001.9.11.) kutatók észrevették, hogy az emberek figyelme szinte teljes egészében a
Lesz Nagykereskedelmi-Gyártói Konferencia 2020!
Tavaly júniusban kezdtük el megszervezni a Nagykereskedelmi-Gyártói Konferencia 2020 programját. Idén január végére pedig minden idők legszínvonalasabb előadólistáját sikerült összeállítanunk, hogy a magyar nagykereskedelmi- és
6 trend, ami gazdasági lassulás idején is erősíti cégünket
A forradalmak kitörése után minden óhatatlanul megváltozik. 2020-ben a vásárlók tesznek szükségtelenné pár éve még virágzó marketing eszközöket, és emelnek magasba új megoldásokat.
11 Moneymaker kifejezés a marketingben
Steve Jobs egyik prezentációjának diájára mindössze ennyi volt írva: „Mágneses zár.” Mit mondott erre Jobs?
3 marketing újdonság, ami nagyot fog szólni a következő években
A marketingtechnológia az elmúlt 10 évben dinamikusabban fejlődött, mint az azt megelőző 100 esztendőben. A fejlődés sebessége továbbra sem lassul, így a következő hónapokban el