Előadások az Online Konferencián

Batiz András, Balogh Levente, Miavecz István, a Trilak ügyvezető igazgatója, valamint még számos előadó és cégvezető a Konferencia színpadán Kovács Áron konferálásával.​

Jagodics Rita

Ügyvezető igazgató, Kereskedelmi Marketing

Napóleon marketing: stratégiaváltás krízis idején

A világ leghíresebb hadvezérei mind stratégiában gondolkodtak. Nem csatákat akartak megnyerni, hanem magát a háborút. A földkerekség összes cégének vezetője közül kizárólag 10% követi a hadvezérek felfogását, azonban ma őket úgy hívjuk, hogy piacvezetők. A vállalatok 90%-a továbbra is csak a csatákra figyel, amelyet árakciókkal akarnak megnyerni. Jagodics Rita egy olyan egyedülálló Hadvezér Stratégiát hoz el, amellyel nem túléli egy cég a válságot, hanem győztesen jön ki belőle.

Balogh Levente

Tulajdonos, Szentkirályi Ásványvíz

Kuriózum a konferencián: a Szentkirályi krízisterve

Milyen üzleti modellt követ egy piacvezető? Mit tesz meg és mit nem 2020-ban? Milyen vészforgatókönyvet vett elő, miután kitört a járvány? A Szentkirályi, Magyarországon egyedülálló módon, nemrég saját tőkéből fogott egy hatalmas fejlesztésbe. Milyen üzleti modell vezetett idáig, és hogyan adaptálható ez más piacokra is recesszió alatt is?

Batiz András

Tréner, előadó, volt műsorvezető, Impact Works

Hogy hozd ki az apátiából a vevőidet, dolgozóid?

Miért ér célba az egyik történet, és miért sikkad el a másik? Miért sikerképtelenek azok a cégek, akiknek nincsenek történeteik? Hogyan lehet saját történeted úgy, hogy nem vagy nagy mesélő? Egy cégnek ma már mesélnie kell a kollégák, a vevők és a potenciális vevők felé. Batiz András egykori műsorvezető és kormányszóvivő, a storytelling szakértője elmeséli, hogyan kell történeteket kommunikálni krízishelyzetben.

Geszti Péter

Vállalkozó, reklámszakember, előadó, tréner

MÁSHOGY, MINT MÁSOK

„Ha mindent ugyanúgy csinálsz, mint korábban, az eredményeid sem fognak változni.” Miért nem működnek a megszokott megoldások válság idején? Miben kell megújulnia egy vezetőnek, egy cégnek, egy üzleti stratégiának 2020-ban? Geszti Péter saját életéből vett példákkal és globális mintákkal bizonyítja be, hogy a ma világában megújulás nélkül nincs sikeres jövő.

Kovács Áron

Műsorvezető

AZ ONLINE Konferanszié

Az online konferencia felhőtlen hangulatáról Kovács Áron, a Szerencse Szombat népszerű műsorvezetője gondoskodik.

 

Szabácsik Gergely

Szakmai igazgató, Kereskedelmi Marketing

Digitális átállás: milyen digitális eszközöket igényel a krízis?

A digitalizáció 2020-ban sem lassul a marketingben, a reklámeszközök költségei elszálltak, az elérések visszaestek. A krízis alatti és utáni időszak marketing kérdése: mely 5 digitális marketing eszköz hozza legjobb áron a vevőket? Színpadon a krízishelyzet leghatékonyabb digitális marketing eszközei tesztekkel, élő példákkal, számokkal, megtérülési (ROI) eredményekkel.

Kovács Ágnes

Ügyvezető igazgató, Sió-Eckes

Az emberek többé nem akarnak terméket vásárolni!

Terméket bárki létre tud hozni, értékes terméket már jóval kevesebben. Ami az okostelefonok piacán Steve Jobs és az Apple, az a magyar gyümölcslevek területén a Sió. Kovács Ágnes a konferenciára elhozza a 2010-es évek végének egyik legcoolabb márkájának, a Sió Smoothie-nak termékbevezető forgatókönyvét, valamint elmeséli, miért fontos, hogy a krízis alatt és után ne terméket, hanem boldogságot áruljon egy cég.

Jagodics Tamás

Az innováció díjas Cégmenedzser Szoftver Kft. tulajdonosa

Csapatátszervezés a home office-ra. Milyen adatokból döntenek krízis alatt a TOP cégvezetők?

A mérés és hatékonyság közötti különbséget remekül szemlélteti egy egészen hétköznapi példa. Mi lenne, ha kapnál egy karórát, ami futás közben méri a lépéseidet, a megtett távot, a sebességet? És mi lenne, ha kapnál egy másik órát, amely elemezné a futásod során keletkezett adatokat, és ezekből megmondaná, pontosan hány percet, milyen sebességgel, milyen lépésszámmal fuss, hogy egy hét alatt megszabadulj 2 kilótól? A Nagyon Hasznos Adatok ez utóbbit tudják, és a feltörekvő nagykereskedések, gyártó cégek egytől-egyig használják is. A konferencián az is kiderül, hogyan vezethetjük be saját vállalatunkba a Nagyon Hasznos Adatokat.

Pósfai Gábor

Ügyvezető igazgató, Decathlon (Magyarország és Ausztria)

Hogyan változtak meg a webes rendelések, és azok kiszolgálása a krízis kitörése óta?

Forradalmat nem csak a csatatéren lehet vívni, hanem az üzleti életben is. A Decathlon szinte minden hónapban előáll egy elképesztő újítással: sportközösség, 365 napos árucsere, forradalmi digitális eszközök az üzletekben, saját márkák, csendes nyitvatartás. Pósfai Gábor a Decathlon Forradalmi Stratégiáját mutatja be a Konferencián, valamint azt, hogy a cég milyen eszközökkel reagált a járvány okozta gazdasági labilitásra.

Az év kampánya

Kőszegi András

Márkatanácsadó, ONBRANDS

Az emberek válságban is vásárolnak… csak jobban megnézik, hol

A vevő egyre többet és többet, jobbat és jobbat akar. De mit lehet kezdeni a 2020-ra radikálisan megnövekedett vevői igényekkel? Kőszegi András brand tanácsadó egy olyan márkastratégiát prezentál a konferencián, amely tökéletes megoldásként szolgál a megnövekedett vevői elvárásokra.

Lévai Richárd

Tulajdonos, Lift Up – online szakértő

Mire erősítsünk és mit felejtsünk el ezentúl a közösségi médiában?

Mit kell máshogy csinálni? Mire kell erősíteni, és mit kell elfelejteni a közösségi médiában?Milyen újításokat tervez a Facebook a megváltozott körülményekre? 

Papp-Váry Árpád

Alelnök, Magyar Marketing Szövetség

Go West! A belföldi megrendelések lecsökkentek? Online menekülés nyugatra!

Kínai webshopok szippantják el a magyar cégek elől a levegőt és a vevőket. Mit tehet ilyen helyzetben egy nagykereskedő, gyártó cég? Az egyik megoldás a külföldi piacok megszállása. Papp-Váry Árpád pedig egy kuriózumszámba menő stratégiát hoz azoknak, akik szeretnék márkájukat külföldön is piacra dobni.

HR blokk: Találd meg – Vedd fel – Tartsd meg

Válság idején a jó szakember az aranynál is többet ér. Azonban őt meg kell találni, fel kell venni, és meg is kell tartani. A kérdés persze mindig ugyanaz: Hogyan? A válaszokat 4 szakember tálalja a konferencia kiemelt HR blokkjában.

Miavecz István

Ügyvezető igazgató, PPG Trilak

A Trilak egyedülálló Wellbeing programja, ami a krízis alatt sem állt le.

100 éves hagyomány, évente 3 000 tonna eladott festék, a Héra piacvezető termék gyártója. Hogyan lehet 100 évig az élmezőnyben ragadni? A PPG Trilak Magyarországon elsők között hozott létre egy egyedülálló wellbeing programot a munkatársainak. A Trilak Cimbi Program hatására a cégben a fluktuáció és a stressz is drasztikusan lecsökkent. A különleges programot a PPG Trilak ügyvezetője, Miavecz István mutatja be a konferencia résztvevőinek.

Faragó István

Ügyvezető igazgató, Stressz-M

Vállalati wellbeinggel a stresszmentes munkakörülményekért

A vállalati wellbeing több mint egy új hóbort, a vállalati wellbeing ma már nélkülözhetetlen egy nagyvállalatnál. Válság idején az emberek az átlagosnál is stresszesebbek: „Vajon megtarthatom a munkám?” „Vajon csökkentik a fizetésem?” Ilyen időkben a profi stresszkezelés a cég profitrátáján is meglátszik. Faragó István a „legstresszesebb” szektorok stresszmentesítő stratégiáját hozza el.

Korcyl Kinga

Alapító, tulajdonos, Business Drive

A vezetők mentális állapota mindennél fontosabb, hogyan erősítsük őket?

A vezetők megingadhatatlan mentális állapota mindennél fontosabb, mikor a krízis alatt naponta kell milliós döntéseket meghozni. A vezető motivál másokat, de őt ki lelkesíti? Hogyan maradhat motivált egy vezető? Honnan szerezhet inspirációt, hitet, akaratot? A vezetői motiváció kulcsa a képzés, amely nem csak magát a vezetőt, de az általa irányított céget, csapatot is eredményesebbé teszi. 

Nagy Attila

HR manager, CROWN Food Europe

Forradalmi HR szisztéma 2020-ra

A modern cégeknél ma már a dolgozók egyre több mindenbe beleszólnak. Ötleteket hoznak, sőt, az új kollégák kiválasztásában is főszerepet játszanak. De ahhoz, hogy egy összeszokott csapatba egy új ember mind emberileg, mind szakmailag tökéletesen illeszkedjen, szükség van arra a forradalmi HR szisztémára, amelyet Nagy Attila prezentál a konferencián.